Klacht: Vechten tegen onrecht en machtsmisbruik

op 24 mei 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Goede dag ik ben een moeder van 29 van een zoontje van 2 jaar met de naam Joey,
Joey is een sociaal jongetje wat heel weis is voor zijn leeftijd gelukkig na alle ellende die hij heeft mee gemaakt in zijn korte levens jaren, 2 jaar en al in totaal vier pleeggezinnen gehad op grond waar van zal u dan denken op grond dat jeugdzorg een onderzoek zelf zou doen en uit dat onderzoek zou blijken dat mijn ouders vlucht gevaarlijk waren na het buitenland.
Mijn vader die eigen ondernemer is en een moeder die net hersteld is van borstkanker,
Die zo hun huis en eigenlijk alles Achter zouden laten om voor jeugdzorg te vluchten. Maar dat rapport is nooit uitgekomen ik heb dat rapport nog nooit mogen in zien ik heb vorig jaar na negen pleegzorg begeleiders en ruim ander half jaar na handvaten te vragen alles alleen gedaan ben zelf hulp gaan zoeken heb hulpverleners zo als politie niet mogen bellen heb ik mailtjes van maar na anderhalf jaar lang een zoete koek voor gehouden worden heb ik geen opvoedperspectief meer 18 jaar niet voor je eigen Kind mogen zorgen terwijl je weet als moeder dat je de moeder kan zijn die je volgens de boekjes zou moeten zijn zo zijn er zoveel meer dingen dat ik gewoon niet meer weet wat ik moet doen of hoe ik het moet aanpakken
Aub kunt u ons niet helpen

Als ik een kans krijg om moeder van mijn zoontje te zijn

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Angelique265
x