Klacht: Vast aan contract zonder akkoord te hebben gegeven

op 14 februari 2017 over Power Internet in de categorie Internetproviders

Mijn partner en ik zijn telefonisch benaderd door power internet, zij leveren diensten mbt website en Google advertenties.

Mijn man heeft een nieuw taxi bedrijfje, het klonk interessant in onze oren. Mijn partner twijfelde ivm het grote bedrag en heeft aangegeven het eerst te willen overleggen met zijn vrouw. Ik twijfelde er over en heb nogmaals gesproken met de verkoper. Ik heb aangegeven dat ik eerst op kantoor wil langskomen om alles goed door te nemen. Tot mijn schrik zag ik in mijn brievenbus gelijk al een factuur van hen. Na contact te hebben opgenomen word ons verteld dat wij een contract met hen hebben en dat er telefonisch akkoord is gegeven door mijn man! Dit kan niet dit is nooit gebeurd!!! Ik heb meerdere malen telefonisch aangegeven geen contract aan te willen gaan zij hebben mij niet verwezen naar de algemene voorwaarden aangezien ik het recht heb om af te zien en te annuleren binnen 7 dagen. Er werd mij verteld pech te hebben en wij gewoon moeten betalen!!

ondanks dat wij geen akkoord hebben gegeven noch een handtekening gezet.

Ik heb meerdere terug bel afspraken ingepland maar ik word maar niet terug gebeld, ik heb sterk het vermoeden dat zij dit expres doen om zo men de wettelijke termijn te laten overschrijden.

Als je belt met de klantenservice word je heel onvriendelijk afgesnauwd en spreken met de verkoper die jij in eerste instantie hebt gesproken gaat niet. De manager ook niet.

Wij hebben geen akkoord gegeven tot contract en wij wensen van hen ons met rust te laten en geen facturen meer te verzenden. alles wat zij hebben opgestart moeten zijn annuleren. Dit is een ernstige vorm van misleiding!

Bericht van Power Internet

9 maanden geleden - Beste Fadouamadia, De ophef omtrent deze factuur begrijp ik niet. U heeft een schriftelijke opzegging binnen de door ons gestelde termijn verzonden, wat inhoudt dat het pakket netjes geannuleerd is. De telefoontjes met een onvriendelijke en ietwat dreigende insteek vanuit uw kant, begrijp ik dan ook niet, evenals de negatieve verhalen die u over Power Internet op het internet verspreidt. De bevestiging van de annulering kunt in uw mailbox terugvinden. Met vriendelijke groet, Power Internet B.V. Kyona Hoogeboom Medewerker Aftersales

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Power Internet in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Power Internet een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Power Internet

Heeft op 10 juli 2017 om 13:12 geantwoord

Beste Fadouamadia,

De bevestiging van de annulering kunt in uw mailbox terugvinden.

Power Internet B.V.

Kyona Hoogeboom
Medewerker Aftersales

Bericht van Power Internet

4 maanden geleden - Geachte Fadouamadia De factuur is gecrediteerd en de bevestiging hiervan heeft u reeds ontvangen. Wij hebben u meerdere malen telefonisch te woord gestaan. Helaas was er vanuit uw kant geen normale, professionele communicatie mogelijk en na meerdere beledigingen vanuit u, heeft mijn collega inderdaad éénmaal de verbinding verbroken. Wij zijn altijd netjes, behulpzaam en klantvriendelijk naar u geweest en verwachten dan ook dezelfde behandeling vanuit u. Tevens was niet u, maar een bekende van u klant bij Power Internet. Wij vinden het vrij frappant dat u de klacht indient, terwijl wij met u geen zaken doen. Met vriendelijke groet, Power Internet B.V. Kyona Hoogeboom Medewerker Aftersales

Bericht van Power Internet

4 maanden geleden - Geachte Fadouamadia Wij hebben de factuur reeds gecrediteerd en de bevestiging hiervan heeft u ook ontvangen. Wij hebben u meerdere malen telefonisch te woord gestaan. Echter was er geen normale en professionele communicatie mogelijk. Mijn collega heeft inderdaad één maal, na meerdere beledigingen en bedreigingen vanuit uw kant, de verbinding verbroken. Wij hebben altijd getracht op een normale, nette en klantvriendelijke manier met u te communiceren, maar helaas is dit andersom niet mogelijk gebleken. Daarnaast vinden wij het vrij frappant dat u de klacht indient, daar wij geen zaken met u doen, maar een bekende van u. Met vriendelijke groet, Power Internet B.V. Kyona Hoogeboom Medewerker Aftersales

Heeft op 10 juli 2017 om 15:08 geantwoord

De verbinding die werd meerdere malen verbroken als mijn partner of ik belde. Jullie kunnen dat nu ontkennen, jullie hebben zelfs op vrijdag middag 13:00 het antwoordapparaat aangezet terwijl jullie zogezegd tot 17:00 te bereiken zouden moeten zijn. De opdrachtgever is mijn partner, toen hij werd benaderd voor jullie manipulatieve reclame stuntjes heeft hij aangegeven te moeten overleggen met zijn vrouw aangezien het om een groot bedrag gaat. Vervolgens heb ik Joey jullie verkoper zelf gesproken, als je ons wat wilt aansmeren dan kun je wel praten met iemand anders dan de 'opdrachtgever' maar zodra wij het willen intrekken dan kan dat niet?

Belachelijk ronduit belachelijk dit. Zo'n slecht bedrijf heb ik nog nooit meegemaakt. Daarom hebben jullie zo veel slechte recensies.

Bericht van Power Internet

4 maanden geleden - Geachte Fadouamadia Klaarblijkelijk hebben wij een heel andere voorstelling van zaken. Als u echt denkt dat wij zover zouden gaan om het antwoordapparaat erop te zetten en dus onbereikbaar te zijn voor al onze klanten, alleen maar om u dwars te zitten, zegt dat meer over u als over ons. Wij hebben de door u gevraagde oplossing verzorgt, wij hebben het pakket immers voor u gecrediteerd en dit naar u bevestigd, maar helaas bent u nog niet tevreden. Wij gaan verder niet in op uw verwijten. Wij zien dit als moddergooien en hier doen wij niet aan mee. Met vriendelijke groet, Power Internet B.V. Kyona Hoogeboom Medewerker Aftersales

Alle klachten die gemeld zijn door Fadouamadia