Klacht: van het kastje naar de muur

op 10 mei 2016 over DUO-IBgroep in de categorie

Ik ben eind januari gestopt met mijn studie, heb gelijk alles op duo stopgezet en ik ben hierna naar een ophaal automaat gegaan om mijn ov stop te zetten. Toen ik dit wilde doen was het vakje stopzetten wazig en kon ik dit niet selecteren. Ik ben er vanuit gegaan dat dit dus via de computer geregeld was. Vervolgens heb ik een week of 4 / 5 niet gereisd en kwam ik er achter dat dit niet goed gegaan was en dit abonnement er nog op stond. Ik ben weer gaan proberen het er af te halen en dit lukte nogmaals niet (andere automaat). Ik heb vervolgens contact opgenomen met ov-chipkaart en 7 telefoontjes later heb ik via email een andere stopzetdatum gekregen: in maart, de eerste keer dat ik contact op nam. Vervolgens ben ik naar duo doorverbonden want ov kon niks meer voor me doen. Duo heeft al helemaal niks voor me gedaan want die stuurt me door naar ov. Ik ben nu 12 telefoontjes later, niemand kan wat voor me doen en de boete is 388 euro.

Ik wil dat mijn boete word kwijtgescholden aangezien dit niet mijn schuld is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DUO-IBgroep

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DUO-IBgroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rick1995