Klacht: Van het kastje naar de muur

op 26 maart 2021 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Leveren nooit conform belofte, je krijgt email na email met telkens uitstel van de leverdatum omwille van drukte en logistieke problemen. Heeft niets met Corona te maken want twee jaar geleden precies dezelfde ervaring gehad. Is standaard bij tuincentrum.nl
Vervolgens kun je heel lang wachten voordat je het aankoopbedrag terug hebt want ook daarmee hebben ze logistieke problemen.

Gewenste Oplossing:

Terugbetaling van aankoopbedrag binnen 5 werkdagen en niet binnen 14 conform hun voorstel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tuincentrum.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Tuincentrum.nl in behandeling genomen

Bericht van Tuincentrum.nl

2 maanden geleden - Beste Will, Bedankt voor het delen van uw klacht. Aan de hand van uw klantgegevens hebben wij uw order kunnen inzien. Wij willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor de tekortkomingen van onze kant en de vertraging van uw bestelling. Het bedrag is zo snel mogelijk aan u teruggestort, wij hopen dat u dit in goede orde terug heeft ontvangen. Hiernaast heeft u als het goed is de plant van de dag ontvangen als goedmaker. Wij hopen dat deze plant een mooi plekje bij u thuis heeft gevonden! Wij hopen uiteraard ook dat de kwestie hiermee naar tevredenheid is opgelost. Mocht u verder nog vragen hebben dan staat onze klantenservice ten alle tijde voor u klaar. Met vriendelijke groet, het Tuincentrum.nl team.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tuincentrum.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tuincentrum.nl

Heeft op 27 mei 2021 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Will,

Bedankt voor het delen van uw klacht. Aan de hand van uw klantgegevens hebben wij uw order kunnen inzien. Wij willen graag onze oprechte excuses aanbieden voor de tekortkomingen van onze kant en de vertraging van uw bestelling.

Het bedrag is zo snel mogelijk aan u teruggestort, wij hopen dat u dit in goede orde terug heeft ontvangen. Hiernaast heeft u als het goed is de plant van de dag ontvangen als goedmaker.

Wij hopen dat deze plant een mooi plekje bij u thuis heeft gevonden! Wij hopen uiteraard ook dat de kwestie hiermee naar tevredenheid is opgelost.

Mocht u verder nog vragen hebben dan staat onze klantenservice ten alle tijde voor u klaar.

Met vriendelijke groet,

het Tuincentrum.nl team.

Alle klachten die gemeld zijn door WR62