Klacht: Valse klacht

Event-Store op 27 april 2020 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Graag willen wij van Event Store reageren op de klacht van de heer Deckx hieronder. Wij vinden het echt niet kunnen dat Klacht.nl dit soort berichten toelaat, wij hebben de heer Deckx gewoon geantwoord zie hieronder de mail van 19 oktober 2018, hier heeft de heer Deckx niks mee gedaan, hij heft ons nooit geantwoord, het is dan ook ongepast om ons te beschuldigen van zaken die niet kloppend zijn. Wij bewaren altijd alle correspondentie en iedereen mag deze correspondentie ook opvragen, zodat ze kunnen zien dat wij altijd een reactie geven. Als wij dan geen reactie meer ontvangen van de klant, dan kunnen wij hier helaas niks aan doen.

Hierbij de mail welke wij hebben verzonden op 19 oktober 2018, we hebben uit privacy redenen de persoonsgegevens weg gelaten:

Geachte heer Deckx,

Event Store bedankt u voor de interesse in onze diensten en ons team staat u graag ten dienst.

U heeft ons hierover nooit benaderd.
De besteller van de bon kan terugzien door in te loggen wat ons antwoord is.

Dat is namelijk:

Voorkeursdatum3 : 20 September 2018
Voorkeursdatum4 :
Definitieve Datum :
Opmerking : Zolder, liefst voor 18u
Reactie : Helaas is er pas weer beschikbaarheid voor deze combinatie vanaf oktober 2018.
Actueel : Ja
Laatste Export Datum :
Tijdstempel : 07-09-2018 11:40:19

Wij hebben u dan ook gewoon netjes geantwoord.

Omdat dit ook geen klacht is zullen wij u pas verder helpen als u de klacht op opgelost heeft gezet bij Klacht.nl.

Event Store
Het team

Hierop volgend hebben wij geen enkele reactie meer ontvangen, ook niet na de reactie welke wij hebben geplaatst op Klacht.nl

De heer Deckx heeft ons zelf nooit meer geantwoord, dat er een ziekte tussen is gekomen vinden wij zeer vervelend, maar dat mag reden zijn om ons te beschuldigen van zaken die niet kloppend zijn, omdat wij dit gewoon aan kunnen tonen op papier, ook juridisch kunnen wij dit aantonen.

Wanneer Klacht.nl ons de mogelijkheid geeft om ons weerwoord te kunnen kunnen plaatsen, zodat iedereen kan zien dat wij van Event Store niks verkeerd doen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Event-Store.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Event-Store