Klacht: Vader vecht voor hulp kind

op 20 juli 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Mijn zoon heeft al 3 Jr het gezag van zijn zoon van 5. Na uitelkaar gaan van moeder en vader was moeder minder jarig. Ze kreeg een nieuwe relatie met veel huiselijk geweld. Na een tijd mocht ze haar zoon onderbegeleiding zien. Jeugdbescherming west was al snel van mening dat ze het zo wel kon. Moeder heeft meerdere verblijfplaatsen gehad en nu sinds half Jr 2 verschillende woningen via een stichting. Wij zijn er voor dat moeder kind ziet. Nu vecht vader al Jr voor therapie voor zijn zoon, kind is erg beschadigd. Nu gaat het zo ver dat vader die zich kapot werkt en alles doet in het belang van z’n zoon door Jeugdbescherming west wordt tegen gewerkt door leugens en moeder kan niks fout doen. Moeder haar ex vriend heeft brand gesticht in vader z’n huis in het begin. Ze gaan nu zover om de huisarts een ander verhaal te vertellen en als gevolg dat kind geen hulp krijgt. Kind plast en doet z’n ontlasting in zijn broek heeft erge agressie buien als die bij moeder is geweest. Niemand grijpt in. Het kind kan niet normaal veilig kind zijn. Lang leven jeugdzorg met hun machtsmisbruik misbruik die kinderen verder de shit in helpen en als vader leef je dag en nacht in angst of je kind niet weg wordt gehaald. Als vader zou doen wat moeder doet had die z’n kind nooit meer gezien. We willen alleen maar hulp voor een onschuldig kind die al zo beschadigd is. Ze willen niks weten als je zelf hulp zoekt. Het is 1 grote poppenkast ze gaan over alles heen om hun gezicht niet te verliezen bah bah maar we blijven vechten voor gepaste hulp. Een meid van 25 die gaat zeggen hoe het moet en beslissingen en machtsmisbruik neemt

Als het kind hulp heeft gekregen die nodig is

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tolhuisen