Klacht: vaak nee verkoop/slecht kwaliteit fruit

op 29 juni 2016 over COOP in de categorie Supermarkten

Sinds de verbouwing van de supercoop in floriande hoofddorp is het hard achteruit gegaan! De supermarkt ziet er super mooi uit maar kwaliteit is echt verschrikkelijk! Door de verbouwing veel artikellen eruit gehaald. Vaak grijp ik mis omdat er een artikel uitverkocht is, word slecht besteld! Fruit ligt na 1 dag op de fruitschaal al te rotten. Kipfilet zit vaak een vieze geur aan en niet eens over de datum! Kortom ik ga geregeld naar andere supermarkten omdat ik daar wel alles in een keer heb aan boodschappen!
Los hiervan heeft mijn dochter hier stage gelopen en zeer slecht begeleid door haar meerdere van de supercoop! Personeel is super vriendelijk en snappen de klacht, ik ben niet de enige helaas….Supercoop staat bij mij van alle supermarkten onderaan de lijst!!!!!

Betere kwaliteit verse produchten en beter bestellen! Misschien eens van managers onderling wisselen!!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over COOP

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over COOP nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door melreeco