Klacht: UWV/GGN

op 16 juli 2016 over UWV in de categorie

Vanaf mei 2015 had ik loonbeslag. Hiervan is mijn vakantiegeld 1409.72 ingehouden en 558.00 maandelijks juni,jul en augustus ook. 24 augustus tot 15 oktober ben ik in de ziekte wet geweest. Waarvan er totaal 453,31 teveel inrekening is gebracht en gestort van het UWV naar GGN over 32 dagen ziektewet is er namelijk een bedrag van 1539,25 overgemaakt ook is het vakantiegeld wat bij de ww stond 26 oktober 2015 nogmaals overgemaakt bruto 792,93 netto 441,51.hierdoor heb ik al deze maanden bij deze voedselbank kunnen aankloppen en bij de huisarts omdat ik Door de bomen het bos niet meer zag.vanaf november was ik weer bij de ww terug maar wel alles kwijt.. uwv stuurdt me naar GGN die hebben het geld en Ggn stuurt me naar UWV deze stuurde me wederom naar GGN heb klachten aan gemaakt voor beide bedrijven want dat was wat bij beide bedrijven werd aangegeven . Maar helaas. Hoe kan dit nou november geen beslag meer maar wel teveel ingehouden en vakantiegeld 2016 ook nog eens weg in het midden van het jaar.
Mijn klacht stond als opgelost. na dat er telefonisch contact was geweest met het UWV en GGN. maar nu precies drie maanden verder 16 july 2016 ben ik er nog niks mee opgeschoten na heel veel bellen en mails van mijn kant en voicemails te hebben ingesproken. Krijg ik overal gelijk in maar als antwoord van het UWV dat reeds overgemaakte bedragen niet meer terug te vorderen zijn. de heer van het UWV zij dan gaat hij naar de juridische afdeling van het UWV om te kijken wat daar nog mogelijk is. het betreft wel mijn geld van de ww en ziektewet wat er teveel is overgemaakt en waarvoor ik wel 2015 bij de voedselbank ben terecht gekomen wat niet had gehoeven. Toen ik gister nog een mail stuurde met dan kom ik aanstaande maandag naar het UWV en dan kunnen we het ter plekken uitzoeken en oplossen kreeg ik een mail terug meneer is afwezig tot en met 25 july met een andere naam van een collega. ik zou dit nu zo graag opgelost zien

IK zou nu zo graag mijn geld terug willen hebben ik heb daar recht op is van mij.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Achtbaan01