Klacht: uw kenmerk 401952878/NsbO3 2016076P500089

op 11 mei 2016 over Zilveren Kruis Achmea in de categorie Zorgverzekering

Op 15-03 2016 is een rekening van mevr. J. Lutke van halen relatienummer 404060935 opgestuurd naar zilverenkruis.
De persoon wie deze rekening behandeld heeft , heeft de rekening verkeerd gelezen. Niet J Vedder maar mevr. J lutke van halen is de klant bij Zilverenkruis. Ik heb op 11-05-2016 contact opgenomen met 071 751 0051. De hr. Bakker wie aan de telefoon kreeg heb ik uitgelegd wat het probleem was. Hij vroeg mij of ik gemachtigd was, anders mocht mij geen medische gegevens geven. Maar dat was ook niet de bedoeling. Ik heb poging ondernomen hem uit te leggen dat de
ingediende rekening verkeerd gelezen is. Maar hij begreep niet dat J.Vedder geen klant is bij Zilverenkruis. Voor dat het gesprek helemaal zou ontaarden in onvriendelijk taal gebruik heb ik Dhr Bakker medegedeeld dat ik een klacht ging indienen.
J Lutke van halen is mijn schoonmoeder.

de mensen moeten leren luisteren. Ik wilde alleen maar doorgeven dat de rekening verkeerd was behandeld. En het had hierbij niets te maken met de wet op de privacy.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zilveren Kruis Achmea

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zilveren Kruis Achmea nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F.Radix