Klacht: uren lang aan de tel wachten

op 03 juli 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde afgelopen vrijdag 3_6 _2015. Ik begon om 8.30 tebellen 0900. Ongeloofelijk ik heb nog noooit zo lang hieven bellen uren lang gewoon niet te geloven . Ik heb paar moeten bellen om dat uren lang moet wachten om op dat dossier nummer. T jager uren lang bezig was zeiden hun ze zeggen ze bellen hè terug heb 4 keer ingesproken en 4 als nuet neer is email verzonden ik ben der klaar mee????

Gewenste Oplossing:

Ik ben het niet. Want ik heb geen medewerkers asn de tel gehad

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevr b.zuidema