Klacht: Update de website van Utopia en je kunt niet meer inloggen op ipad.7-12-2018

L.W.A.G. Franssen op 07 december 2018 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik kan niet meer via de Utopia app geen live streams meer bekijken heb een paspoort al van af het begin aan dat Utopia bestaat en dat werkte goed en prima zonder problemen.
Melding de ze nu krijgt : krijg geen verbinding met server. Geen Internet verbinding en controleer je wifi verbinding, alles gecontroleerd de is allemaal goed.
Er wordt nu gesubsidieerd dat het aan de ipad kan liggen en de software dit is een schandalige opmerking dus Meld je aan om je Facebook-account met Utopia te gebruiken maar ik heb geen Facebook-account?
Ik heb altijd ingelogd met het Emailadres ………@home.nl maar dit is er niet meer op mijn ipad te zien maar krijg wel dit scherm Meld je aan om je Facebook-account met Utopia te gebruiken?
Als je niet bent ingelogd met je paspoort kun je 60 minuten per dag gebruik maken van de livestream (1)
Je 60 minuten kijken zijn verstreken maar heb wel een paspoort al van af het begin van Utopia 1??????
Weet iemand mij hiermee te helpen wat ik nog zou kunnen doen om dit op te lossen zodat ik weer alles normaal kan kijken.
Met vriendelijke groet.

als alles weer bij het oude is zoals het was.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door