Klacht: uitzending Jupiler League

op 15 augustus 2017 over Veronica TV in de categorie Omroepen

Het lijkt er steeds meer op dat Veronica van de Jupiler League is, terwijl de Jupiler League in veel gevallen een kweekvijver is voor de eredivisie. Het oorspronkelijke plan was om op vrijdagavond 23.00 uur de samenvattingen te laten uitzendingen. Geleidelijk schoof het aanvangstijdstip naar achter en het werd maar later en later. Niets hebben jullie gedaan om Veronica er op aan te spreken dat dat tijdstip diende te worden gerespecteerd. Want wat is er lekkerder dan na thuiskomst om 23.00 even lekker naar de samenvattingen te kijken. Nu is zaterdagavond niet echt een tijdstip dat menig actieve voetballer zal gaan kijken en dat om uiteenlopende redenen. 1 Hij of zij komt terug van een uitwedstrijd. 2 De gezelligheid in de kantine is soms zo groot dat het tijdstip van thuiskomst vaak na 18.00 uur is. Mijn optiek is dat de samenvattingen van de Jupiler League in de ogen van Veronica een doodgeboren kindje is en dat ze er graag van af willen. Doe echter uw plicht en laat de samenvattingen op 23.00 uur staan. Nieuw publiek wordt er echt niet aangeboord.

gewoon op vrijdagavond 23.00 uur blijven uitzenden en dat als VASTE AANVANGSTIJD EN NIET GAAN SCHIPPEREN .U deed dat afgelopen seizen wel. Het werd maar later en later het werd bijvoorbeeld 23.15 , tot ca 00.00 uur om kort te gaan graag houden om 23.00 uur op vrijdagavond gewoon een heerlijk normaal tijdstip. Lekker thuiskomen en dan de Jupler league nog even bekijken en dan op stap of iets anders

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica TV

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ghayma