Klacht: Uitzending dr quinn medicine woman

op 26 september 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik volg medicine woman al geruime tijd.mijn klacht is dat het steeds stopt en weer opnieuw begint.ook verdwijnt het zonder aankondiging naar sbs 9.ik heb inmiddels al 3 keer gezien dat mmichaela haar kind krijgt onder een boomjullie zijn nu bijvoorbeeld bezig met de aankondiging van het kuuroord van preston.ik heb al gezien dat hij failliet is door verkeerde beleggingende dochter van michaela is inmiddels ruim een jaar terwijl ze nu nog geboren moet worden.Colle2n is al afgestudeerd is dokter en gaat trouwen met Andrew.jullie zijn nu zover datandrew aa nkomt om michaela te helpen bij de bevalling.Marjorie is al lang dood maar hier is ze nog springlevend.zij krijgt verkering met loren maar dat weet ik van een hele tijd geleden zo kan ik nog een hele poos doorgaan want de uitzending is een grote chaos.erg jammer want ik vind het een mooie serie.Excuses voor de spelfouten maar ik kan niet corrigeren de reclame van C en A loopt er steeds tussendoor.ik weet niet of dat aan jullie ligt,maar het is daardoor wel erg moeilijk om jullie te schrijven.

Ik zou tevreden zijn als alles in de juiste volgorde wordt uitgezond2n en niet maanden zou stoppen om vervolgens verder te gaan met een heel andere volgorde.ik begrijp niet waarom ik een rechtsbijstandverzekering zou moeten hebben.ik heb gewoon een klacht over de uitzending dus het gaat verder nergens over.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Joppie48