Klacht: uitvallen

op 09 juli 2015 over Garmin in de categorie Electronica - GPS

Beste Garmin,

Heb nu bijna twee jaar een Nuvi 2545 Lm, deze wordt niet veel gebruikt maar de laatste tijd valt deze steeds uit.
Wat me opvalt is dat hij bijna altijd uitvalt als hij op de voeding aangesloten zit in auto, en niet alleen in mijn auto maar in alle auto’s die ik tot nu toe geprobeerd heb.

Zit hij niet in de voeding is het probleem er niet alleen dat houdt de accu van het apparaat niet lang vol. Plug je hem vervolgens in als hij aanstaat en hij valt terstond weg in een soort slaapstand.
Heb al een firmware update gedaan, software update gedaan, terug gezet naar fabrieksinstellingen maar niets werkt.

Dit lijkt me niet normaal voor een toestel van Garmin ( is tenslotte geen Aldi kwaliteit) en zeker niet voor een toestel wat niet vaak gebruikt is.

Heb eens op internet gekeken en het probleem is blijkbaar bij dit model van Garmin beslist niet éénmalig.

Het zou fijn zijn als er van de kant van Garmin een gepaste oplossing voor dit veel voorkomend probleem is.

Hoor graag van u.

5667 BC Geldrop
Email: [email protected]
Tel. 040-2859039
m 06-41195370

wanneer het apparaat niet meer uitvalt ben ik tevreden

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garmin

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Garmin over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garmin nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan van der Velden