Klacht: Uitsluiting van behandeling inverband niet betaalde rekening

Onlangs werden wij uitgesloten van behandeling omdat er een achterstand is opgelopen, het zou gaan om een onderhoud van de beugel

Tot onze spijt kregen wij te horen dat er een achterstand is opgelopen en of we die even gelijk wilden voldoen

Echter hebben wij nooit een rekening ontvangen en zijn dus ook nooit op de hoogte gesteld dat er een achterstand is opgelopen

Ik stond er dus op om een rekening te ontvangen van de zogenaamde achterstand, echter was dit niet mogelijk
Er zou wel een rekening worden afgegeven zodra ik het bedrag betaald heb aan de bali

Even ter verduidelijkheid voorafgaande de behandelingen zijn we overeen gekomen dat de bedragen direct worden gedeclareerd of we zouden een rekening ontvangen

Wij zijn er dus simpel weg vanuit gegeaan dat de rekeningen direct werden gedeclaareerd bij de zorgverzekering

Na dus ongeveer 2mnd te zijn uitgesloten, was het toch mogelijk om een rekening te krijgen, helaas hebben wij die nooit mogen ontvangen

Wel bleek na navraag waar de rekening bleef, dat er ineens onder een hoge uitzondering wel direct kon worden gedeclareerd ,dus al met al probleem opgelost

En zijn wij ongeveer ruim 2mnd uitgesloten geweest van behandeling

Uiteraard hebben wij een klachten procedure gestart
Wat ook tegen gewerkt werd citeer:
Om uw andere vraag te beantwoorden, wij zijn lid van de ANT en de NMT. De klachtenprocedure zijn we al gestart, dat is namelijk dat u ons een klachtenbrief stuurt.

Echter bleek het gaan om een interne klacht waar overigens niks mee is gedaan

Wij zijn niet opzoek naar een oplossing, want er is al aangegeven dat er niet aan meegewerkt word

Dus hebben wij alle gemaakte kosten voor onze rekening genomen

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Orthodontiepraktijk Meppelweg/Laan van Wateringseveld nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cemh