Klacht: Uitschrijven en vervolgens mail van inschrijving op Lexamore! Hoezo ik wil me uitschrijven

op 20 juni 2016 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Echt schandalig, ik had al meerdere verhalen gehoord over Lexa. Maar nu heb ik het zelf ook ervaren. Als eerste lokken ze je met een zogenaamd full membership. Hoezo fm je kunt geen berichten lezen of sturen. Dan word je doorgelinkt naar een betaalpagina.
Dus ik wilde me direct uitschrijven, naar de instellingen membership, onderaan naar profiel verwijderen. Maar ineens kennen ze mijn ww niet (terwijl ik 10 sec. daarvoor heb ik gelogd) vervolgens bij een enter kom je op iets van lexa more en zonder maar iets gedaan te hebben, krijg ik een mail bedankt voor je inschrijving. Hoezo ik wil me uitschrijven!!
Rare gang van zaken! En contact opnemen per mail, nergens een mailadres te vinden.

bevestiging van uitschrijving!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lexamore.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lexamore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mutley