Klacht: UItrollen van de voorraadkarren van Dirk vd Broek supermarkt

Bontje580 op 03 april 2018 over Geluidsoverlast in de categorie Overlast

Sinds de verbouwing van winkelcentrum Stevenshof is het laad losstation verplaatst. Ik woon boven de ruimte waar de karren worden geladen en gelost en worden uitgereden in de winkel. Het geluid ( tot en met de stemmen van de medewerkers) zijn sinds twee jaar hoorbaar. Iedere ochtend vanaf 7 uur tot laat in de avond is dit met regelmaat hoorbaar. De verhuurder ( van het Hof Rijnland, Zoetermeer) schrijft nu actie te onderenemen maar er gebeurd niks en na twee jaar lijkt alleen de Dirk een kleine aanpassing in haar laad losschema te hebben gemaakt. Omdat de klachten voortkomen uit een veranderende constructie blijven wij echter alles horen en wordt de frustratie alleen maar groter.

W.m.b. laden en lost de Dirk supermarkt 247, als de constructie maar zodanig wordt aangepast dat de geluiden niet voor overlast zorgen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Geluidsoverlast

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Geluidsoverlast nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door