Klacht: Uitkering onder de beslagvrije voet.

op 15 mei 2016 over Snijder Incasso Bureau in de categorie Incassobureaus

Dossienr:1408697/RV(RV=RAYMOND VERSCHOOR) Beslagvrije voet is opnieuw berekend zit daar met mijn UWV uitkering(wao) flink onder heeft de laatste twee maanden (Maart en April) terug gestort maar moet (wettelijk beslissing Hoge Raad 2014) het bedrag netjes aan vullen met vakantiegeld tot beslagvrije voet plus de maand mei de rest van het vakantiegeld wat overblijft mag hij dan beslag opleggen,heeft het loonbeslag opgeheven per 1 mei.De volgende deurwaarder heeft ook beslag gelegd Huting en van der Mije(Dossiernr:340626) heel toevallig ook in opdracht van woningbouw vereniging Woonwaard te Alkmaar zodoende kan deze op het hele vakantiegeld bedrag beslag opleggen.Ik hou me in maar heb geen goed woord over voor dit gedrag.

Beslagvrije voet aanhouden en met 3 maanden vakantie geld aanvullen.En een brief naar het UWV opsturen over beslagvrije voet en deze voet aanhouden.Als er geen oplossing komt stap ik naar de Nationale Ombudsman.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Snijder Incasso Bureau over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Co Alders

1 jaar geleden - Ook ik heb het zelfde ik heb ook nog twee maanden vakantiegeld te goed is door de Hoge Raad in 2014 vastgesteld dat het verplicht is te aanvullen tot beslagvrije voet.Klacht is niet opgelost moet nog 2 maanden aangevuld tot beslag vrije voet ontvangen. Mevr.A.A.Reuvers

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Snijder Incasso Bureau in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Snijder Incasso Bureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Snijder Incasso Bureau

Heeft op 26 mei 2016 om 10:22 geantwoord

Bericht van Snijder Incasso Bureau

1 jaar geleden - Naar aanleiding van de door u aangeleverde gegevens hebben wij de beslagvrije voet aangepast en het beslag op uw uitkering opgeheven. De door ons van het UWV ontvangen gelden zijn aan u terug gestort. We hebben u op 13 mei jl. via de mail al laten weten, dat het UWV geen vakantiegelden aan ons heeft afgedragen. U zult het vakantiegeld dan ook zelf gaan ontvangen van het UWV. Wij kunnen aan u niet meer terug betalen, dan dat wij hebben ontvangen en die terugbetaling heeft inmiddels al plaatsgevonden.

Heeft op 02 juni 2016 om 16:25 geantwoord

Aanvullen tot beslagvrije voet 2 maanden

Bericht van Snijder Incasso Bureau

11 maanden geleden - Wij kunnen geen bedragen voor u aanvullen, want wij hebben alles waarop beslag was gelegd al aan u teruggestort. En wij hebben geen beslag gelegd op het vakantiegeld. Wij verwijzen weer naar onze brief van 23 mei 2016. Wij zullen ook niet meer via dit medium reageren.

Alle klachten die gemeld zijn door Co Alders