Klacht: Uitgeschreven

op 18 mei 2016 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Beste meneer/mevrouw,

alles wat ik nog moet halen is 1 examen die ik in totaal 2 a 3 keer heb behaald. De eerste keer kon ik niet aanwezig zijn vanwege mijn thuis situatie. Nou heb ik extraneus aangevraagd en krijg een afwijzing omdat ik het zogenaamd 4 keer heb gemaakt. Dus ik bel het examenbureau en kreeg een man aan de lijn die alleen maar zegt dat dat de regels zijn. Maar waar ziet de logica daarin als ik met alles klaar ben? Morgen word ik dus heel makkelijk uitgeschreven omdat zij niet goed hebben voorgelicht, ik heb keihard gewerkt voor deze opleiding. Mijn docent is bijna nooit te bereiken, en als hij reagerd geeft hij antwoord op 1 van de 10 vragen die ik stel. Ik ga maar niet gebinnen over hoe slecht de school is kwa alles want dat is gewoon teveel om te typen. Ik ben overstuur en boos, ik heb totaal bij elkaar bijna €8000 besteed aan deze opleiding. En zonder hulp van docent examens behaald. Mijn stage netjes afgerond. En dan mag ik vanwege 1 examen mijn diploma niet krijgen? Telkens als ik die herkansing wou overdoen werd mij vertelt dat ik eerst alle andere dingen moest afronden…heb ik gedaan, en voor alles moeten betalennondertussen. En dan mag ik het eindelijk doen krijg ik te horen dat ik het niet mag overdoen. Ik wil gewoon mijn diploma!

Dlvin Ali
315015

De extraneus in mogen gaan, en alsnog mijn toets maken. Ik wil mijn diploma na al het harde werk.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Dlvin