Klacht: uitbetaling pensioen

Jos van den Berg op 26 april 2020 over PDN Pensioenfonds in de categorie Pensioenen

Wij zijn in november 2019 gemigreerd naar de Filipijnen.In mei 2020 ontvang ik mijn pensioen. In december heeft PDN mij papieren per mail gestuurd maar omdat wij pas half januari Intranet hebben heb ik deze mail gemist. In februari 2020 heb ik deze aangetekend verzonden per post,maar was volgens niet compleet ingevuld, wat voor mij erg ingewikkeld is.Had van tevoren PWRI pensioenfonds ook alle gegevens verstuurd no probleem, Nu had ik het bewijs van in leven zijn vergeten., heb hem via een vriend van ons laten versturen dezelfde als naar PWRI,datum is niet goed. Ik vraag mij af waar die gasten mee bezig zijn.

Als zij het accepteren en in mei 2020 mijn pensioen overmaken trouwens al mijn gegevens zijn bekend ieder jaar krijgt men een overzicht. waar zijn wij anno 2020 in godsnaam mee bezig

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PDN Pensioenfonds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jos van den Berg