Klacht: Uitbetaling

op 06 februari 2020 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Young capital communiceert gering tot niet en weigert het vakantiegeld uit te betalen binnen het toegezegde termijn.
Zou binnen 6 weken van uit dienst treding en overname plaatsvinden, ondertussen kunnen ik en mijn andere ook overgenomen collegas, fluiten naar het geld, want t kan nu ineens wel 8 weken of Langer worden. Schandalig.

Deze week nog geld op mn rekening :)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

7 maanden geleden - Hoi Kim,Wat vervelend dat de communicatie vanuit ons je niet bevalt. Ik heb natuurlijk wel gelijk gekeken naar de status van je reserveringen, en die lopen nog helemaal op schema. De regel is dat reserveringen automatisch uitbetaald worden ná zes weken na de einddatum van je contract. Jouw contract is op 31-12-2019 geëindigd, wat betekend dat dit de zesde week is. Als het goed is krijg jij dus volgende week je reserveringen op je rekening. Mocht dit nou niet het geval zijn, stuur ons dan vooral een bericht. Dan helpen we je verder. Mocht je overigens meer kwijt willen over het communicatieprobleem, dan kun je een mailtje sturen naar [email protected] Wie weet kunnen we daar nog iets in betekenen. Voor nu wens ik je in ieder geval een hele fijne dag.Groetjes,YoungCapital Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 18 mei 2020 om 10:02 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door KimCendris