Klacht: Tweede brief met aanmaning over te laat stopzetten van reisproduct

op 25 mei 2016 over DUO-IBgroep in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb in Maart een brief gekregen van Duo van 295 euro over het te laat stopzetten van het reisproduct. Ik heb het netjes stopgezet maar nu komt er een brief dat ik moet betalen of ze sturen de deurwaarder. Schandelijk!!
Nu op 18 Mei ontvang ik weer een brief over het te laat stopzetten van het reisproduct met nu een bedrag van 191 euro, het is echt van de zotte.
Graag zo snel mogelijk een oplossing.
Mijn naam is Laura Linthof uit Dokkum

Gewenste Oplossing:

Graag zo spoedig mogelijk een oplossing want dit gast nergens over.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DUO-IBgroep

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DUO-IBgroep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Manfa12345