Klacht: twee keer verkeerde kleur – dochters haar verpest – moest huilen – toch moesten we betalen

op 08 juli 2017 over Yes! Worldwide Hairsalons in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter had erg lang haar en wilde het doneren en haar haar laten verven. Zij wilde de Blauwe van de Zee kleur- Dus, turkoois BLAUW.
1) TE LANG BLEKEN =LANGER DAN 50 MINUTEN (moest een half uurtje)
2) GEEL- LICHT GROEN GEVERFD (PASTEL ‘LIME’ GREEN) – WAS VER WEG VAN TURKOOIS BLAUW!
3) GEEN SORRY – MAAR WEL DISCUSSIE EN ONBELEEFD NAAR ONS GESPROKEN – LIEP ZELFS WEG
4) TWEEDE KEER POGING EN NIET GOED
5) MOESTEN WE ALSNOG 43 EURO BETALEN OOK NA 4& HALF UUR
6) SCHREEF EMAIL NAAR ‘MANAGER DIE THOMAS VAN KESTEREN HEEFT EN KREEG ERGSTE ANTWOORD – HIJ GELOOFDE MIJ NIET.
THOMAS@YES-SALONS.COM

7) DOCHTER ZIT NOG MET LELIJK HAAR & IS ERG VERDRIETIG
8) KIMBERLY WAS DE DAME AT SALON IN WINKELCENTRUM DUKENBURG
= ZEER ONTEVREDEN want HAAR ZIET ER NIET UIT

Gewenste Oplossing:

OPRECHTE EXCUSES VAN KIMBERLY EN GELD TERUG.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yes! Worldwide Hairsalons over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door WEGGESTUURD MET LELIJK HAAR