Klacht: Twee keer mijn geldt kwijt

op 05 januari 2017 over Rayanair in de categorie Vliegmaatschappij

Ik heb bij Ryanair ticket geboekt voor mij kinderen en mij mama voor vandaag.
Ik heb chekin online gedaan alles mooi.

Nooit Ryanair is de groot miserie echt groot miserie

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rayanair

Reactie van de melder van de klacht Moreira Martins Helena

10 maanden geleden - Ik heb bij Ryanair ticket geboekt voor mij kinderen en mij mama voor vandaag. Ik heb chekin online gedaan alles mooi. Just vandaag de mevrouw zegen tegen mijnmmijn mama zij moet toestemming geven voor zij maak met kinderen vertrekken naar België. Mij mama ga met kinderen altijd op vakantie en nooit vraag toestemming.maar ik heb via fax toestemming opgestuurd via gemment en nooit naar daar gekomen. Kinderen en mama vliegtuigen verloren door van de Braziliaan speel de baas en zij begon laken niet erg. Ik will weten waar is de geldt ik will mij geldt terug.mijn kinderen is nog in portugal maandag beginnen school.

Reactie van de melder van de klacht Moreira Martins Helena

10 maanden geleden - Twitter nee Ryanair moet naar rechtbank gaan want dat is niet normaal. Ik nooit geen probleem met tap portugal

Reactie van de melder van de klacht Moreira Martins Helena

10 maanden geleden - Edreams of Ryanair moet mij geldt terug geven.want ik boekk bij edreams en de kinderen moést met Ryanair vliegt.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rayanair nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Moreira Martins Helena

9 maanden geleden - Ik vraag me af klacht.Nl is voor wat de help ook niet.tot nu nieks

Reactie van de melder van de klacht Moreira Martins Helena

4 maanden geleden - 6 mand en geen antwoord en geen oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door Moreira Martins Helena