Klacht: Twee fotoalbums verkeerd afgedrukt

op 04 april 2013 over foto.com in de categorie Internetshops - Foto- en videocamera's

Ik heb meer dan 10 fotoalbums bij foto.com besteld. De levertijd was zeker langer dan 2 dagen wat ze beweren, maar ik was blij dat ik ze binnen 2 weken ontvangen heb. Twee albums waren niet goed. Een van de albums had geen tekst op de rug en de tweede album was helemaal verkeerd afgedrukt (verkeerde achtergronden, verkeerde voorkant, foto’s op verkeerde plaats. Ik heb hierover meteen contact met de klantenservice opgenomen. Ze hebben mij gevraagd om iets op te sturen en ook het bewijs waar het fout is gegaan. Ik heb foto’s gemaakt van hoe het moest worden (heb opgeslagen bestand van mijn album op mijn profiel staan en hoe het is geworden). Ik was verbaasd dat ze hebben geantwoord dat er vrijwel geen verschil in hoe ik het besteld heb en hoe zij dat hebben gemaakt. Ze hebben wel toegegeven dat sommige foto’s op andere plekken stonden dan ik het had bedoeld, maar dat was gedaan zodat de foto’s beter te zien zijn in album. Ik was daar helemaal niet mee eens en ik wilde gewoon 2 nieuwe afdrukken van deze 2 albums ontvangen. OP het feit dat de tweede album geen rugtekst heeft, zijn ze helemaal niet ingegaan. Zij weigeren om de albums opnieuw af te drukken. Ik heb de albums besteld in de actieperiode toen één album 5 euro was (normaal 17 euro). Nu als ik zelfs geld terug krijg, zal ik nooit voor deze prijs nog de albums kunnen bestellen.

Opnieuw afdrukken van de albums of het volledig bedrag krijgen (geen actiebedrag) zodat ik nieuwe albums kan bestellen.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over foto.com

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over foto.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tanbel