Klacht: Twee auto rijexamens dezelfde examinator plus dezelfde stagair

op 11 oktober 2016 over CBR in de categorie

Ik heb vandaag voor de tweede keer mijn praktijk examen voor de auto gereden. De eerste keer ben ik namelijk gezakt op terechte redenen. Dit examen verliep met een examinator langs mij en een stagiair achterin. Waardoor mij rijinstructeur niet mee mocht. Dit heb ik toch als extra spannend ervaren. Toen ik vandaag vol goede moed binnen stapte zag ik dat ik weer dezelfde twee voor mijn neus had staan. Hierdoor kwamen de zenuwen weer door mijn lijf en die hebben me dit examen ook de das om gedaan. Ik vind het niet kunnen dat zonder overleg met de rijschool twee keer achterelkaar bij dezelfde kandidaat er twee vreemden in de auto mee moeten. Door deze ervaring voel ik me nu onzekerder. En met dit gevoel moet ik straks mijn derde examen in.

Ik zou graag willen dat dit voor anderen niet meer gebeurd. Één keer is genoeg per kandidaat om het extra spannend te maken met een stagiair examinator.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Zoeklompen