Klacht: TV-rechten buitenland + opzegging abonnement

op 15 mei 2016 over Fox Sports in de categorie Tv- en Radio programma's

Allereerst, het bekijken van Fox Sports (in dit geval Masters Series tennis) op mijn vakantieadres (binnen de EU) is onmogelijk. Het is mijn Fox-account op mijn eigen iPad, dus wat maakt het nou uit waar ik dat bekijk? Binnen de EU is het een vrije markt voor producten en diensten, maar kennelijk is Fox daar niet van op de hoogte.

Ten tweede, kennelijk incasseert Fox reeds twee weken (!) voor het verlopen van het maandabonnement al voor de aankomende maand. In mijn geval wilde ik opzeggen op 12 mei, terwijl mijn maandabonnement tot 24 mei loopt. Ruim op tijd, zou je denken. Echter, op 10 mei had Fox al geïncasseerd t/m 24 juni 2016. Ook niks meer aan te doen, was het antwoord. Uiterst klantonvriendelijk.

1) toegang tot je abonnenment ook binnen de EU.
2) bij opzegging de huidige maand laten aflopen, maar niet al twee weken (!) innen voor de aankomende maand. Twee dagen ok, maar twee weken is belachelijk.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fox Sports

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fox Sports nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Berky