Klacht: TV meubel frontjes binnen 2 jaar van wit naar vanille

op 28 januari 2014 over 4udesigned.nl in de categorie klachtmelden

Ls,
In 2011 hebben wij bij 4udesigned.nl een gedeelte van ons interieur besteld waaronder op 4 juni wandset “zone” (artikelnummer 0000025431, bestelnummer 16819) voor 695euro.
16-09-2011 is de wandset geleverd en eind oktober hebben wij deze opgehangen en in gebruik genomen. Binnen twee jaar is er echter een zeer duidelijk kleurverschil zichtbaar tussen de voorzijde van de kasten (gelakte deel) en de andere gedeeltes.
Wat enkele maanden terug begon als een klein verschil in kleur begint inmiddels zeer storend aan te zien, het lijkt alsof de kleur wit in rap tempo aan het vergelen is.
Ter info: in ons huis wordt NIET gerookt.

Omdat het geen goedkoop leenbakker- of Ikeameubel van 150euro betreft ben ik erg geschrokken van dit snel optredende kleurverschil. Het lijkt mij ook niet dat dit de kwaliteit is die jullie beogen te verkopen.

Als bijlage enkele foto’s van de wandset waarop het kleurverschil enigszins te zien is. Het is erg lastig dit op foto vast te leggen maar desondanks een poging daartoe.

(Dit bericht is op deze manier op 06-OKT-2013 naar 4udesigned gestuurd. Deze mail is ook beantwoord met de conclusie dat dit mogelijk en zelfs wel normaal is.)

De oplossingen waar wij tevreden mee zijn:
- Nieuwe frontjes (met betere lak?)
- Nieuwe kast (met betere lak?)
- Frontjes opnieuw gespoten (met betere lak?)

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 4udesigned.nl

Alle klachten die gemeld zijn door mandyenrj