Klacht: Tv kan niet overweg met de mediaplayer van Boxxpot

op 04 oktober 2016 over Boxxpot in de categorie Digitale TV

Heb op 18 juli een mediaplayer van Boxxpot online besteld en heb deze de 25 juli retour gezonden met medeweten van een medewerker aldaar.
Ben nu al meer als twee maanden bezig om mijn geld terug te krijgen.

Deze mail kreeg ik terug waar ik hun met het adres waar het pakketje naartoe gezonden worden.

Beste Robert,

t.a.v Boxxpot
Marten Meesweg 8
3068 AV Rotterdam
Graag even vermelden wat er aan de hand was Met Vriendelijke Groet Team Boxxpot

Nu krijg ik steeds een mail terug met de verwoording van:

Beste,
U heeft de boxxpot niet terug gestuurd wegens de voorwaarde waar wel aangehouden dient te worden. De verzegeling was verbroken, wat een mogelijkheid is dat u de Boxxpot weer retour krijgt en wij u helpen met het gebruik ervan. Dan zal dit zeker goed komen.

Ik heb alles volgens de regels gedaan, en met medeweten van iemand bij Boxxpot die wist dat er een retourzending aan kwam en ik krijg steeds deze mail maar weer terug.

De laatste mail was de volgende:
Beste,

Uw retourzending is niet geaccepteerd, u heeft hem niet onder de juiste retourvoorwaarden terug gestuurd.
Er is een mogelijkheid om de Boxxpot weer terug te krijgen, wij zullen u als het nodig is dan volledig helpen bij het gebruik van de Boxxpot.
Door deze persoonlijke begeleiding en wat goede tips kunt u weer plezier hebben met de Boxxpot.

Als u de Boxxpot dus weer terug wilt hebben met de persoonlijke begeleiding, vragen wij eerst Ä6,95 over te maken voor de verzendkosten naar het onderstaande rekening nummer:
NL97 INGB 0007 0697 68
Graag in de betaling uw naam en bestel nummer vermelden.

Volgens mij begrijpen ze het niet helemaal bij Boxxpot.

Wachtend op antwoord:
R Kruidenier

Wanneer ik mijn geld terug gestort gekregen heb op mijn rekening nummer.
Zal de brief bijsluiten die ik mee gestuurd had op 25 juli.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Boxxpot

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Boxxpot nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RobertKruidenier