Klacht: Tuindeur composteert: importeur/fabrikant negeert klanten

op 22 januari 2014 over Steffex Handelmij BV in de categorie klachtmelden

Ondanks een intensieve voorbehandeling, zoals 3 verflagen op de grondlak en jaarlijks onderhoud, ontstaan na een aantal jaren zwammen op elk denkbare plek op het hout. De ML 480 tuindeur is absoluut van slechte kwaliteit en ongeschikt voor buitengebruik. Mijn klacht daarentegen gaat over het volgende: de importeur/fabrikant Steffex handelmij. bv kan niet telefonisch benaderd worden. De telefoon wordt niet opgenomen, gaat onmiddellijk in gesprektoon. Op meerdere berichten via de klantenservice website wordt totaal niet gereageerd. Op een verzoek om prijsopgaaf voor 1800 opdekdeuren echter, wordt binnen 1 dag terug gemailed.

Als het bedrijf eens netjes bellers te woord zou staan, of als het bedrijf correct reageert op verzoeken om advies via de eigen website, dan zou men van enig fatsoen en klantvriendelijkheid kunnen spreken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Steffex Handelmij BV

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Steffex Handelmij BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geo Leering