Klacht: Tros 2 weken niet ontvangen

op 23 februari 2018 over Tros in de categorie Omroepen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte redactie,

In januari ben ik gebeld door jullie voor het verlengen van mijn abonnement.Mijn vorige abonnement liep tot 04 februari.
Maar nu heb ik vorige week en deze week geen troskompas ontvangen.
Deze heb ik nu zelf moeten halen, terwijl mij was belooft,dat ik hem gewoon zou ontvangen.
Er is nu pas abonnementsgeld op 21 februari afgeschreven.
Bij controle van het afschrift zag ik dat het abonnement al op 06 januari was ingegaan.
Dit is niet reëel en is niet volgens afspraak.

Mvg T.Verboort

Gewenste Oplossing:

Nu wil ik dat de ingangsdatum van het abonnement in februari pas in gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tros

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tros nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door t.verboort5213@gmail.comTheo