Klacht: treiterijen handelwijze belastingdienst/ toeslagen heerlen

op 22 september 2017 over Belastingdienst in de categorie

Ik betaal al jaren Zorgtoeslag terug van 2015, dat doe ik in maandelijkse termijnen. Ik leef van een WAO waar het verschil tussen bruto/netto zeer groot is. Met gevolg: netto te weinig om te leven en te eten. De belastingdienst is een grote Robot. Nu moet ik ook een deel van de zorgtoeslag 2016 terug betalen. Ik wil dat het gekoppeld wordt aan de terugbetalingencyclus van 2015. Zo simpel is dat! Nu bij de belastingen dus niet! Ik moet WEER een invulformulier invullen om WEER alles uitgebreid te vermelden, terwijl de belastingdienst dat allang weet, want ik betaal al jaren in maandelijkse termijnen terug. Ze kiezen altijd voor de ingewikkelde weg en ik voel mij gewoon gepest. Dat invulformulier komt nb ook uit Heerlen, waar ik ook 2015 terugbetaal! Ik weiger weer dat ellenlange formulier in te vullen. Onmenselijk bedrijf, ik word al jaren zwaar getergd en niemand is daar op aan te spreken

Liever kwijtschelding, maar indien dat niet kan: terugbetaling zorg van 2016 koppelen aan terugbetaling van 2015 met een bedrag van e23,00. Wat ik nu al jaren doe. Hoe makkelijk kan het zijn!

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne341