Klacht: Trainings Cursussen

op 25 mei 2016 over KNVB in de categorie Stichtingen en verenigingen

Ik heb op 5 Mei de KNVB gemailed m.b.t. de TC 3 jeugd cursus.
Ik stuurde dit bericht:

Beste,

Ik heb gekeken op jullie website bij inschrijven. Maar ik kan niks vinden over een TC3 (Youth) cursus in West 2. Zijn deze al geweest of komen deze nog beschikbaar?

Jeffrey Nossent

De volgende morgen kreeg ik de volgende reactie:
Geachte heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor je vraag aan de KNVB.

Uit ervaring kan ik zeggen dat de cursus in West 2 relatief laat begint met inschrijven. Zover bij mij bekend is, is deze cursus nog niet begonnen met inschrijven. Hou er rekening mee dat dit begin Juli gaat beginnen.

KONINKLIJKE NEDERLANDSE VOETBALBOND

Na verloop van tijd heeft mijn mede-trainer de KNVB contacteert met dezelfde vraag en hij kreeg het volgende antwoord:

Beste Jeffrey,

Ik zie dat je naar mijn privemail heb gemaild.

Maar wat je collega trainer doorstuurt, klopt niet. Onze publieksvoorlichting heeft de vraag niet correct beantwoord. De inschrijvingen starten namelijk al begin maart en in West 2 zat de cursus binnen 2 a 3 weken vol en is daarom meteen weer gesloten.

Ik heb dus voor niks zitten wachten en nu blijkt het dat ik te laat ben met inschrijven. Op 12 Mei zijn de inschrijvingen van regio Eindhoven gesloten en ik had me hier niet voor aangemeld i.v.m. dat regio Rotterdam nog vrij zou komen. Nu blijkt het dat ik nergens aan mee kan doen omdat ik door de KNVB vals ben ingelicht. Dit lijkt me niet helemaal eerlijk. Ik heb hier budget voor vrijgemaakt bij mijn voetbalclub voor dit jaar. Nu kan ik het dit jaar niet doen en moet ik het volgend jaar zelf betalen omdat de KNVB mij maar vals heeft ingelicht.

Ik vind dat ik alsnog de kans moet krijgen om mee te mogen doen bij een trainingscursus (TC3 jeugd). Ik ben erg gemotiveerd en heb echt mijn best gedaan bij mijn voetbalclub om hier budget voor vrij te maken. Nu blijkt dat ik door falen van de KNVB hieraan niet kan meedoen omdat zij mij vals hebben ingelicht. Ik hoop dat we samen tot een oplossing kunnen komen en ik alsnog mag deelnemen aan een Intakegesprek om bij de cursus te komen.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KNVB

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KNVB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jeffreynos