Klacht: Traffic Control failliet, maar geen gebruik van de waardebon kunnen maken.

op 11 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Ik heb een voucher via vakantieveiling gewonnen rijden op het circuit in een Lamborghini Galarado 15 min als een cadeau voor mijn vriend hij was heel erg blij ermee ik heb toen gelijk gereserveerd, na 1 maand las in in een mail van Traffic control dat ze waren volgeboekt, ik moest over een maandje weer proberen te reserveren. dit heb ik gedaan alleen was alles weer volgeboekt. ik zag dat mijn waardebon nu niet meer geldig is terwijl mijn vriend er geen gebruik van heeft gemaakt, ik heb gebeld naar Traffic control of de waardebon nog wel ingewisseld kon worden i.v.m. het termijn waarin je moet boeken. ik kreeg een verlengingscode die tot 26 03 2014 geldig is. ik wilde gaan reserveren op de site en ik zag dat het bedrijf failliet is. Dit cadeau heeft me wel wat geld gekost en ik ben teleurgesteld dat mijn vriend er geen gebruik meer van de waardebon kan maken.

Daarnaast wil ik wel een compliment geven aan de behulpzame, klantvriendelijke Telefoniste van Traffic Control.

- Geld terug
- Alsnog een Circuit rijden in een Lamborghini omstreken Overijssel.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Samantha_528

3 jaren geleden - Word er nog iets aan mijn klacht gedaan????

Alle klachten die gemeld zijn door Samantha_528