Klacht: Traffic Control failliet

op 28 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Via de website www.vakantieveilingen.nl kwam ik bij de veiling “Volg een antislip cursus van een hele dag t.w.v. €209,-“, via de firma Traffic Control B.V. Omdat dit mij een erg leuk cadeau leek voor mijn vriend, heb ik op 29 oktober 2013 het bedrag geboden van €30,-. Ik won deze veiling, en heb kort daarna het bedrag betaald, plus €5,- administratie kosten voor vakantieveilingen.nl. Hierna kreeg ik een bericht van Traffic Control, met de vraag of ik de voucher naar hun wilde doormailen en of ik nog een bedrag van €25,- naar hun rekening kon storten, ivm de reserveringskosten. Dit heb ik op 12 december 2013 betaald. Ik heb via hun website een reservering gemaakt voor de antislip cursus, die plaats zou vinden op 1 februari 2014. Deze reservering heb ik bevestigd gekregen via de e-mail. Nu deze datum steeds dichterbij kwam, wilde ik opzoeken op welk tijdstip en op welk adres mijn vriend aanwezig moest zijn. Toen ik naar de website van Traffic Control B.V. ging, bleek deze niet meer in gebruik te zijn. Nadat ik de naam van het bedrijf heb opgezocht op google.nl, kwam ik tot de conclusie dat het bedrijf op 3 december 2013 failliet is verklaard. Mijn cadeau is nu totaal in het water gevallen, en vind het een respectloze manier hoe er met het geld van anderen wordt omgegaan, doordat ze niet kunnen waarmaken wat ze aanbieden. Jammer.

Graag zou ik mijn geld terug krijgen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rbredius