Klacht: Traffic Control failliet

op 27 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Vorig jaar heb ik een waardebon van traffic control gewonnen op vakantieveilingen.nl. Het was een waardebon om met een Lamborghini over een van de circuits te mogen rijden. Deze waardebon heb ik gewonnen in september 2013 en was geldig geweest tot januari 2014. Ik belde traffic control op omdat er op de site geen mogelijkheid was om binnen deze tijd een rit te maken in de Lamborghini op het circuit. Toch had ik hier wel een waardebon voor.. Zij vertelden mij dat dit niet mogelijk was in de wintermaanden en dat er dus geen mogelijkheid was om te rijden op een van de circuits. Ze boden mij aan om een rit op de weg te maken maar hier ben ik niet mee akkoord gegaan. Na heel wat heen en weer gebeld te hebben met Traffic Control mocht ik mijn waardebon van vakantieveilingen omzetten in een ticket bij hun. Dit ticket is geldig tot oktober 2014. Hierdoor zou ik toch op het circuit kunnen rijden. Helaas is het bedrijf nu failliet en zit ik met een cadeau wat niet bestaat en uitgegeven geld waar ik niks voor terug krijg! Hier heeft het bedrijf mij niks over gemeld. Mijn klacht is dan ook dat ik niet krijg waarvoor ik heb betaald en dat de manier van omgaan met klanten schandalig is.

Geld terug

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Kragt