Klacht: Traffic Control

op 30 januari 2014 over Traffic Control in de categorie klachtmelden

Ik heb vorig jaar via vakantieveilingen.nl een cadeaubon gekocht voor een half uur tankrijden bij Traffic Control.
Nu is het volgende voorgevallen, ik heb op 04-04-2013 voor het eerst gereserveerd (speciaal voor vrij genomen) dat vervolgens ZONDER OVERLEG werd verplaatst na 06-04-2013 terwijl ik die datum gewoon moest werken.

Vervolgens een nieuwe datum gereserveerd op 27-07-2013 krijgen wij te horen dat de tank kapot is, en de mogelijkheid opnieuw te reserveren.

Vervolgens een nieuwe afspraak gemaakt voor 24-08-2013, krijg ik 3 uur van te voren te horen dat die tank WEER kapot is!

Na 3 annuleringen en bijna een jaar later een reservering gemaakt voor zaterdag 25-01-14. Beloofd was dat ik 5 dagen van te voren een mailtje zou ontvangen over de aanvangstijd. Maar 1 dag van te voren NOG STEEDS GEEN BERICHT. Ik gebeld; Traffic Controll onbereikbaar, op de website gekeken, maar die bestond niet meer. Nu lees ik dat ze sinds december 2013 failliet zijn…op z’n minst hadden ze hun klant op de hoogte kunnen stellen hiervan.

Ik vind het geen gang van zaken hoe dit allemaal gelopen is!

Het lijkt mij niet meer dan redelijk dat ik mijn geld terug krijg.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Traffic Control

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Traffic Control nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door raav