Klacht: Touch Up was waardeloos…

op 29 augustus 2016 over Cosmo in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had bij Cosmo Rotterdam Lijnbaan ver van tevoren een afspraak gemaakt voor een touch-up. Uit de 9 kapsels waar je uit kon kiezen, koos ik voor een updo.
Ik kom daar aan voor mijn afspraak. Geeft een medewerker aan dat degene die de updo’s kan maken net het pand uit is. Grappig, maar ik heb een afspraak waarbij die mogelijkheid er moet zijn.

Geeft de medewerker aan dat ze wel krullen kan zetten. Prima, dan proberen we dat. Ik zie uiteindelijk het ‘eindresultaat’ en het ziet er werkelijk niet uit. Een bloempotkapsel dat maar slordig is gekruld.

Ik heb aangegeven dat ik thuis zelf maar aan de slag ga, want hoe het eruit zag, was gewoonweg belachelijk.

Gewenste Oplossing:

Geld terug. Degene die het kapsel kon doen, was het pand uit, terwijl ik de afspraak had gemaakt. En het uiteindelijke eindresultaat is totaal niet wat je van een hairstyling salon verwacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Cosmo over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cosmo in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cosmo een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cosmo

Heeft op 01 september 2016 om 16:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door gg.vanderweel