Klacht: totale vernieling van inboedel ,negeerstand en onwillend personeel

op 18 juli 2017 over Alliantie in de categorie Woningcorporaties

in december zijn er werkzaamheden gestart in het pand waar ik woonde , hele benedenwoning werd geronoveerd en 1e verdieping en zolder , de rest wat ook oud en beschimmeld was werd pas gerenoveerd nadat de bewoners zelf klachten erover hebben ingediend , we woonde in een oud pand wat al stoffig was , de gehele trap was verbouwd en mensen konden geeneens normaal de trap af lopen , bel werd afgesloten , bezoek niet meer mogelijk , ik kreeg geen post meer met rekeningen van dien . de onderste gedeelte van de trap was weggehaald en we liegen al wejken over een soort steiger naar beneden met als laatste afdaling een plank van max 30 cm breed en 6 m lang , over deze zelfde plank moesten we ook onze inboedels verhuizen .erg gevaarlijk .

dan na veel bellen met klachtenlijn met mevr j.verbond die zich er dan bewust van wordt in watvoor bouwval ze ons laten zitten , dan wordt er snel een wisselwoning geregeld , prachtig hoor , maar net voordat ik kan verhuizen , beginnen de bouwvakkers al met het slopen van het pand , daar woon ik dan in , stof overal , ik werd wakker met een cm stof over me heen , kan je nagaan wat dit voor schade heeft aangebracht aan me gehele inboedel , al me elektrische apparaten heb ik moeten vervangen , dit aangegeven bij de alliantie , niet een antwoord gekregen buiten : we betalen niks en u mag het zelf uitzoekn , en als u uw mond maar erover houdt , dit was letterlijk wat ze me vertelde , ze nodigde me uit om me tot de orde te roepen omdat ik boos werd van dat langdradige gedoe,negeerdingen en gewoon geen antwoord ,en zeker geen hulp hoe dit verder moet met deze man zonder inboedel . dan vertellen ze me dat ik 5 maanden geen huur heb betaald? vandaar dat ze 1300 euro inhouden van de verhuiskosten? ook dit klopt niet , ik heb alles aangetoond dat ik elke maand betaald heb , heb ze kopie van mijn bankrekening opgestuurt , ook hier wederom geen reactie op , raar he dat mensen het zat worden .

ik zie graag mijn inboedel vergoed worden , schade post kleine 4000 euro .
dat ze excuses aanbieden voor de manier waarop ze te werk zijn gegaan met mij , het werkt allemaal langs mekaar heen , ik wordt steeds door mensen geholpen die nog nooit hun kantoor zijn uitgeweest en die mij dan komen vertellen hoe het pand waar ik in woon ervoor staat , prachtig maar erg frustrerend , en dat ze me niet steeds maanden laten wachten op een simpel maar belangrijk antwoord !!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alliantie

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alliantie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door bensam