Klacht: Totaal geen respect voor afgesproken levertermijn ondanks voorafgaande vraag of het mogelijk was

op 22 juni 2016 over PrachtigKado.nl in de categorie Internetshops - Cadeau's

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

1) de bestelling moest zaterdag voor de middag geleverd worden, maar wij zijn vertrokken om 14h30 en toen was er nog niets geleverd. We hadden herhaaldelijk gezegd dat het voor 12h moest zijn!
2) de gewenste levering op zaterdagvoormiddag was zelf al een compromis, want uw oorspronkelijke belofte was levering op vrijdag.
3) ons feest was zaterdagnamiddag en de bedoeling was deze gastendoekjes als bedanking mee te geven. Dit hebben we dus niet kunnen doen, en nu zitten we met al die gastendoekjes waar we niets kunnen mee doen, want onze gasten kwamen van overal in het land.
4) van bij het begin hebben we jullie gevraagd of deze timing (die trouwens beloofd wordt op jullie website) mogelijk was, en dit werd steeds door jullie bevestigd!
5) Bij bestelling laten jullie de mogelijkheid om ‘achteraf’ te betalen, en rekenen daarvoor 2,5€ aan. Vlak na onze bestelling krijgen we bericht dat we EERST moeten betalen, en dat dan pas de bestelling behandeld wordt. Maar die 2,5€ blijft

Gewenste Oplossing:

Enige tegemoetkoming voor het verlies omdat we de gastendoekjes niet meer als cadeau hebben kunnen gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over PrachtigKado.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over PrachtigKado.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ericdlm