Klacht: Toilet

op 23 september 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Ik was net bij kfc byikslotermeerplein bestel mijn eten vraag 50 cent voor de wc en daarna zou ik mijn eten ophalen
Echter ik gooi 50 ct in de wc deur em hij gaat niet open .
Ik terug nou het was moeilijk om mij te helpen want ja ik was de eerste waar het noet bij werkte en ik kan wel zeggen dat ik er 50 ct in gooi maar ja he .. noi ik ga niet liegen om 50 ct . Niet door te komen. Ik heb mijn geld terug gwvraagd van het eten wat ik ook kreeg maar kom daar mooit meer . Vind het prima als je een geldautomaatje heb voor de wc maar het meoet wel werken … en als ik dan nog beticht wordt dat ik het er misschoen niet in heb gegooid . Dsn ben ik klaar sorey hoor zo ga je niet met klanten om ik kon nog een grote bek krijgen ook . Niet van het dames personeel maar van de man .. tja ben nu 50 ct kwijt en jullie een klant .. wilde dit even keijt .
Groet petra haan
Petra_haan@ hotmail.com

Npu mij lijkt het dat doe meneet gewoon df een muntje moet hebben of een sleutel zodat in dit doort gevallen de deur alsnig kan worden geopend en t personeel.mag vriendelijker reageren

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra haan