Klacht: Toevoegen contactpersonen aan mailinglist

op 06 september 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Goedemorgen,

Sinds kort is het beheer van de contactpersonenlijst veranderd. Ik wil nu proberen om personen vanuit ‘alle contactpersonen’ toe te voegen aan een bepaalde groep. Als ik dit doe nav de hierondervolgende instructie die ik gelezen heb.

“Ik ga er vanuit dat u nu de nieuwe Outlook omgeving heeft. In deze interface kunt u (aan de linker kant rechts naast outlook) op het pijltje klikken om te wisselen naar u2018Personenu2019. Hier kun u bovenaan onder u2018beherenu2019 kiezen voor groepen en deze aanmaken. Vervolgens kunt u aan de linkerkant personen selecteren en vervolgens klikken op groepen. In dit menu selecteert u de gewenste groep en past u dit toe.”

Als ik dit gedaan heb zie ik wel dat de personen in de nieuwe groep staan, maar als ik vervolgens een mail wil opstellen en betreffende groep aanklik en openvouw, laat ie maar 1 persoon zien?!

Hoe zou dit opgelost kunnen worden?

Als de namen die ik toevoeg in de groep er ook instaan als ik een mailtje wil opstellen.

Bericht van

6 jaren geleden - Beste, Voor alle zekerheid heb ik het zelf even getest. Een groep aangemaakt van 3 personen. En vervolgens ga ik terug naar Outlook. Klik ik op de plus en in de nieuwe email vul ik TEST (wat de betreffende groep is) in het geadresseerde veld. De groep verschijnt. De klik ik zodat deze erin komt te staan. Vervolgens staat er naast TEST een plusje. Als ik daarop klik komen de 3 betreffende personen los in de geadresseerde balk. Is dit bij u ook zo? Zo niet dan raad ik u aan om de browser even te resetten en nogmaals te proberen (tandwieltje > internet opties > tabblad geavanceerd > standaard instellen). Werkt het niet dan kunt u deze vraag eens te stellen op het answers forum. http://answers.microsoft.com/nl-nl/windowslive/forum/hotmail Dit forum is gespecialiseerd om dit gebied.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wvr76