Klacht: Toets inzage

op 09 mei 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot heden heb ik geprobeerd om mijn toetsen in te zien. Ik heb tot nu toe geen antwoord hierop gekregen, zelf vind ik raar dat ik mijn toetsen niet mag inzien en dit alsnog betaald moet herkansen.

Om zeker van te zijn heb ik opgezocht of ik als student recht heb om mijn gemaakte toetsen in te zien en er is geen wet waar staat dat er geen inzage mag zijn, maar dat het geweigerd mag worden.
Aangezien ik tot heden geen mail heb ontvangen waarin staat dat dit geweigerd is, vind ik dit allemaal nogal apart. Graag wil ik het oplossen met Capabel, alleen heb ik het gevoel dat ik word genegeerd, waardoor ik geneigd ben om hulp buiten de school te zoeken. Jammer genoeg, ben ik nog op zoek naar hulp.

Ik heb voor blok 2 toets een onvoldoende gehaald, deze heb ik herkanst en ook voor de herkansing een onvoldoende gehaald. Het zelfde geldt voor blok 3 toets, ik beheers de les stoffen dat merk ik tijdens mijn stage, werk en de lessen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn toetsen mag inzien en als ik een herkansing krijg waar ik geen €98,- hoeft te betalen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 25 juli 2017 om 16:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Bor,

Ten eerste heb ik uw klacht niet ontvangen via klacht.nl op 12 mei 2017. Gisteren ontving ik via klacht.nl een overzicht met het aantal klachten. Toen heb ik uw klacht van 12 mei pas gezien.

Maar u heeft uw klacht ook rechtstreeks naar de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep gestuurd op 17 mei 2017. Deze klacht is door de klachtencommissie op 19 mei 2017 afgehandeld. U bent u hiervan per e-mail op de hoogte gesteld.

Met vriendelijke groet,

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 25 juli 2017 om 16:20 geantwoord

Mijn naam is geen Bor, ik neem aan dat u zich verward met een ander klacht.

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Akpinar, Mijn excuses voor de verwarring met een andere klacht. Ten eerste heb ik uw klacht niet ontvangen via klacht.nl op 9 mei 2017. Gisteren ontving ik via klacht.nl een overzicht met het aantal klachten. Toen heb ik uw klacht van 9 mei pas gezien. Omdat uw klacht al van enige tijd geleden is, vraag ik u om als uw klacht nog van toepassing is, deze rechtstreeks te zenden aan de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep. U kunt uw klacht sturen naar klachten@capabel.nl. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door -SA