Klacht: toet toet treinstation

op 10 april 2016 over Bart Smit in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

ik heb vandaag 10 april jl de toet toet trein gekocht voor een verjaardag doet de toren met de klok er in helemaal niets
heel vervelend!!!!!!!!!!!!! voor een verjaardag cadeau
dat is niet de eerste keer dat er wat terug moet bij jullie
Ik werk zelf ook hele dagen kost mij weet tijd en reis geld
BAAL hier echt van.

dat een keer het doet als ik wat koop

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bart Smit

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bart Smit nog niet in behandeling is genomen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bart Smit in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bart Smit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bart Smit

Heeft op 22 juni 2016 om 08:25 geantwoord

Beste mevrouw Monteiro, dank u voor uw bericht via Klacht.nl. Wij vinden het jammer dat de Toet Toet trein defect is en u al eerder een artikel heeft moeten terugbrengen. Voor garantie adviseren wij u met de kassabon en het artikel een van onze winkels te bezoeken zodat een oplossing kan worden aangeboden. Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor deze teleurstellende ervaring en hopen dat het verholpen kan worden. Met vriendelijke groeten, Bart Smit Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door chevara