Klacht: Toesturen gevraagde documenten

op 06 februari 2018 over Armaere in de categorie Incassobureaus

Onlangs stond desbetreffende deurwaarder op de stoep voor beslaglegging inboedel. De man mocht niet naar binnen om diverse redenen maar was redelijk arrogant en brutaal.

De man kwam namens een andere deurwaarder en had een vonnis uit 2013. Overigens had ik hiervoor al 10jaar niets vernomen van wie dan ook inzake dit vonnis.

Heb mailtjes gestuurd en gebeld met de vraag om het vonnis van 2013 (het in mijn bezit hebben van het vonnis is van 2007), en de brief van de deurwaarder waaruit blijkt dat ze uit naam van een andere deurwaarder werken (wel getoond niet gekregen), ander deurwaarder weet namelijk niets van het feit dat Armaere uit naam van hun werken of opdracht hebben gekregen.

Omdat er een ander vonnis werd getoond door Armaere heb ik Rechtbank(en) gebeld, andere deurwaarder gebeld, KBvG etc..,

Ik wil de correcte documenten hebben want het bevreemd mij ten zeerste de handelswijze, de grofheid, het tonen van andere documenten dan de correcte documenten, er wordt geen brief gestuurd met opvraag inkomen maar direct beslaggelegd op inboedel, ik liet deurwaarder niet binnen en alvorens ik mijn zin kon afmaken werd er gezegd dan bel ik even de politie, slotenmaker was er al….etc…..

Vraag, ik wil nu de juiste documenten die desbetreffende deurwaarder heeft getoond, brief deurwaarder met de opdracht dat ze namens een andere deurwaarder werken en het aangepaste vonnis 2013.

Je leeft in angst omdat je niet weet wat de volgende absurde stappen zijn van deze deurwaarder, geen mail communicatie, veel dreigementen, brutaal en grof.

Djw.

Evert

De juiste brief die is getoond door de deurwaarder (hij werkt uit naam van een andere deurwaarder en daar gaat deze brief over), en het aangepaste vonnis die niet te vinden is bij de Rechtbank(en) en deurwaarder waar deze deurwaarder voor zou werken.

De zichtbaarheid staat nu op alleen voor bedrijf, deze klacht zal gebruikt worden naar de andere deurwaarder, KBvG en naar de advocaat die deze week wordt toegewezen.

Alle klachten die gemeld zijn door WE van der Veer