Klacht: Toeslagen

op 20 juni 2017 over Belastingdienst in de categorie

Tot 4x toe ontvang ik op de 20e van de maand +- een bedrag van 3000 euro aan huurtoeslag en kit. Dit komt , omdat de belastingdienst mij continu als alleenstaande registreert. Dit is niet het geval. Ik ben samenwonend en heb een toeslagpartner.

Op mijn vraag ; ‘ of ik het geld terug mag storten , omdat ik dit niet langer op mijn rekening wil hebben staan ‘ .
Wordt geen gehoor aan gegeven. Volgens de belastingdienst moeten zij eerst een beschikkingsnummer koppelen aan het bedrag en pas dan kan ik het terug storten. Ook als ik een klacht indien , wordt er geen gehoor gegeven. Je wordt van het kastje na de muur gestuurd.

Ze hebben gewoon het dikke lak aan je. Het intereseert ze geen moer dat je nu verantwoordelijk bent voor HUN geld. Deze mensen zijn totaal niet klantvriendelijk rn weten dat je niks tegen ze kunt beginnen.
Bah…. stelletje slapers daar op het kantoor !

Ik ben tevreden als ik per direct het geld mag terug storten op hin rekening. En als ze nou onderhand na 4x eens snappen dat ik niet alleenstaand ben en géén recht heb op hun toeslagen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Reactie van de melder van de klacht G Van den bogaard

1 maand geleden - Fijn! Heb ze zojuist gebeld en ze weten zelf niet waar ze mee bezig zijn.

Reactie van de melder van de klacht G Van den bogaard

1 maand geleden - Zij zeggen dat ze een aantekening bij de klachtbehandelaar hebben neergelegd en dat deze mij zsm moet bellen. Waarvan ik al weet dat dit niet gaat gebeuren, want mijn klacht ligt er inmiddels al vanaf maart 2017 !!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door G Van den bogaard