Klacht: Toekenning huurtoeslag

op 15 augustus 2017 over Belastingdienst in de categorie

In februari uitgeschreven op mijn oude adres. Huurtoeslag is toen netjes gestopt, althans de uitbetaling hiervan.
In mei nieuwe adres doorgegeven en huurtoeslag opnieuw aangevraagd, welke per 1 juni in zou gaan. Tot op heden nog geen huurtoeslag mogen ontvangen voor het nieuwe adres. Dit zou ermee te maken hebben dat de toeslag voor het oude adres nog niet gestopt zou zijn volgens de belastingdienst (???), wat mij heel vreemd in de oren klinkt! Daarop kreeg ik de vraag om mijn nieuwe huurovereenkomst op te sturen samen met twee betaalbewijzen oude adres en twee betaalbewijzen van het nieuwe adres. Dit heb ik dan ook netjes aangeleverd. Nu blijkt, weer volgens de belastingdienst, dat ze ook nog de huurovereenkomst van het oude adres nodig hebben. Ik woon daar al maanden niet meer en heb dus ook de huurovereenkomst niet meer. Zonder deze overeenkomst (van het oude adres) kan de belastingdienst geen toeslag toekennen voor het nieuwe adres (???). Ik persoonlijk snap hier dus helemaal niks meer van, maar krijg dus in de tussentijd ook geen huurtoeslag, waardoor de problemen zich beginnen op te stapelen.

Huurtoeslag nieuwe adres zsm toekennen en vervolgens kunnen we samen een oplossing zoeken voor het oude adres.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mike Kaspori