Klacht: Toegezegde geld nog steeds niet terug

op 29 augustus 2017 over Natures Way in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik zou met mijn vriend half juni dit jaar naar het Eigenwijs Festival gaan. Wij hadden daarvoor tickets besteld en betaald, per persoon 160 euro.
Een maand voor het festival ontstond er een relatiebreuk waarna mijn vriend wel is gegaan maar ik niet. Ik heb dit uitgelegd aan de organisator, Wayne Mosher, welke mij per email heeft bevestigd mijn ticket ad 160 euro terug te storten op mijn rekening. In verband met het organiseren en op halve kracht draaien van de organisatie op dat moment lukte het hem niet meer het bedrag voor het festival terug te storten. Het was voor mij geen probleem als het iets na het festival zou worden teruggestort. Echter tot op heden, na vele verzoeken per email aan de heer Mosher en de organisatie om het bedrag terug te storten, is er nog steeds niets teruggestort. Ik vind het een zeer kwalijke zaak als er iets wordt toegezegd, maar vervolgens is men helemaal niet meer bereikbaar.

Ik ben tevreden als ik het bedrag van mijn ticket zoals toegezegd per email teruggestort zie op mijn bankrekening.

Alle klachten die gemeld zijn door PatriciaEigenwijs