Klacht: tijdsbezorging

op 21 juli 2017 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Op 21-07-1027 hebben wij om 17.33 uur een bestelling gedaan bij Subway. We kregen meteen een melding dat het 45-60 minuten zou duren. Om 18.28 uur gingen wij eerst bellen. We kregen te horen dat het erg druk. De koerier was onderweg was ons verteld, dit zou een kwartier duren. De tweede keer hebben wij om 18.49 wederom gebeld. Toen zij de medewerker het duurt nog 10 minuten en dan is de koerier bij u.
De laatste keer om 19.08 uur. De medewerker ging wederom bellen met de koerier. Inmiddels dus ruim anderhalf uur verder. Toen waren wij er echt klaar mee. En hebben de bestelling geannuleerd.

Eigenlijk ben ik echt tevreden als ik het hoofd van de betrokken medewerker krijgt aangeboden op een zilveren schaal. Maar wij nemen ook genoegen met het volgende: ten eerste excuses voor het onbehoorlijke service van Subway. De smoezen mag de medewerker achterwege laten want die hebben wij van de collega al gehoord. en ten tweede is dat mijn geld binnen 24 uur op mijn rekening staat. En niet de 4 dagen zoals wij hebben gehoord.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door GerardJZ