Klacht: Tijdelijk kosten in rekening gebracht

op 15 september 2016 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

In april gestart met pre-bachelor verpleegkunde, helaas moest ik een herkansing voor de eindopdracht. Deze heb ik op 10 augustus ingeleverd terwijl einddatum 31 augustus was. Ik wilde graag starten met de opleiding HBO bachelor verpleegkunde, maar omdat mijn eindopdracht nog niet beoordeeld is, kon ik niet meedoen in de mondelingen ronde van 10 september, hiermee heb ik dus de pre bachelor nog niet afgerond, waardoor ik dus boven de kosten van 10.00 euro nog een 7000 euro mag betalen, wat weer terug gegeven wordt als ik de pre bachelor behaald hebt. Meerdere keren hierover gemaild maar krijg hier wederom geen antwoordt op. Mijn werkgever gaat over 1.5-2 jaar stoppen ik wil dus graag de opleiding kunnen doen binnen deze tijd. Vorige week is mij gemaild dat ik ook kon starten in november, maar dit wederom weer terug gedraaid naar Februari.

Als ik in September 2016 mag starten met de opleiding, zonder dat ik 7000 euro tijdelijk kosten moet betalen boven de basiskosten van 10.000 euro. En als mijn eindbeoordeling van de pre-bachelor binnen korte termijn wordt beoordeelt!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 16 september 2016 om 10:02 geantwoord

We vinden het vervelend dat een aantal zaken niet naar tevredenheid verlopen en hebben telefonisch toelichting gegeven op de punten die in de klacht zijn gemeld. We hopen dat dit iets meer duidelijkheid geeft waarom we niet voortijdig vrijstelling kunnen geven op de modules en het studiegeld van de vervolgopleiding. De gewenste oplossing van de student kunnen we helaas niet toekennen.

We zijn/blijven voor de student bereikbaar indien er nog vragen en opmerkingen zijn.

NCOI Opleidingen

Alle klachten die gemeld zijn door reneensamantha